سلام مهمان عزیز، اگر این پیغام را مشاهده نموده ای به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن و از تمام امکانات انجمن ما استفاده کن و لذت ببر.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد شوید.

مهمان عزیز، خوش‌آمدید.
شما می‌توانید از طریق فرم ثبت‌نام در انجمن عضو شوید.

نام‌کاربری
  

رمز عبور
  





جستجو در انجمن‌ها

(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 106
» آخرین کاربر: DavidTow
» موضوعات انجمن: 75
» ارسالهای انجمن: 82

آمار کامل

کاربران حاضر
ما یک کاربر حاضر در انجمن دارید
» 0 کاربر عضو | 1 مهمان

آخرین موضوعات
تابلو سازی
انجمن: آموزش های مرتبط
آخرین‌ارسال: mehdi_321
08-01-2018, 09:20 PM
» پاسخ‌ها: 1
» بازدید: 22
تابلوسازی و انواع مدلها
انجمن: آموزش های مرتبط
آخرین‌ارسال: panel123
08-01-2018, 02:34 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 6
چند مورد ساده از تکنیک ها...
انجمن: آموزش های مرتبط
آخرین‌ارسال: as2017
08-01-2018, 03:14 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 6
طراحی سایت پزشکی
انجمن: آموزش های مرتبط
آخرین‌ارسال: as2017
03-01-2018, 04:58 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 7
یک وب سایت برای کسب کار خ...
انجمن: آموزش های مرتبط
آخرین‌ارسال: as2017
31-12-2017, 01:35 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 9
تمام ابزارهای لازم برای ط...
انجمن: آموزش های مرتبط
آخرین‌ارسال: as2017
25-12-2017, 02:56 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 9
نکات کاربردی برای ایجاد ی...
انجمن: آموزش های مرتبط
آخرین‌ارسال: as2017
20-12-2017, 02:12 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 11
نکات موثر در طراحی سایت ه...
انجمن: آموزش های مرتبط
آخرین‌ارسال: راتین
19-12-2017, 09:50 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 11
طراحی وب سایت فست فود
انجمن: آموزش های مرتبط
آخرین‌ارسال: as2017
14-12-2017, 03:08 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 7
مواردی از طراحی سایت فروش...
انجمن: آموزش های مرتبط
آخرین‌ارسال: as2017
10-12-2017, 01:15 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 9

 
  تابلوسازی و انواع مدلها
ارسال‌شده توسط: panel123 - 08-01-2018, 02:34 PM - انجمن: آموزش های مرتبط - بدون‌پاسخ

امروزه ساخت تابلو بسیار مرسوم شده است و به روشهای مختلفی صورت می گیرد که به شرح زیر می باشد :
انواع تابلوها :
تابلوهای پشت بامی  :
برای ساخت تابلوهایی که در پشت بام ها نصب می شود از یک پروفیل آهن سنگین برای زیرسازی و نگهدارنده تابلو بهره گرفته می شود زمینه اصلی آنها از جنس کامپوزیت می باشد و حروف برجسته ای که بر روی آن تعبیه می شود از جنس چلنیوم ، استیل و یا حروف پلکسی می باشد.
تابلوهای فلکسی :
این تابلوها از دو قسمت تشکیل شده است که یک سازه فلزی دوبل در زیرکار آن استفاده می شود از بخش پشتی این تابلو برای نصب سینی و مهتابی بهره گرفته می شود و از بخش جلوی تابلو برای نصب فلکس و کاورهای دور استفاده می شود ، برای نور دهی این نوع تابلوها از مهتابی کمک گرفته می شود .
حروف برجسته پانچی :
این نوع حروف با لبه چلنیوم و یا پلاستیک ساخته می شوند . این نوع حروف از پلکسی با سوراخهای کوچک بریده شده و سپس یک پلکسی شفاف زیر پلکسی رویه قرار می گیرد .
حروف برجسته پانچی :
در این نوع حروف لبه ها و جلوی حروف با استفاده از چلنیوم و لترمکس به صورت پانچی کار می شود .
تابلو برجسته حروف چلنیوم :
امروزه از این حروف برجسته برای ساخت تابلوهای سردرب استفاده زیادی می شود چون ساخت این حروف از جنس آلومینیوم است دوام بالایی دارد و به راحتی میتوان به صورت دستی و یا به کمک دستگاه شکل و طرح موردنظر را برروی این حروف پیاده سازی نمود .
تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای :
نفاوت این تابلو با نوع معمولی چلنیوم در این است که از نمای ستاره ای و درخشان در آن استفاده می شود .
در این نوع تابلو نور SMD  داخل حروف برجسته با شکست از داخل تابلو چشم نوازی می کند که این برق ملایم با چشمک زدن جلوه زیبایی به تابلو می بخشد و توجه عموم را به خود جلب می کند .
تابلو حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم :
این نوع تابلوها به دلیل نوردهی ، تنوع رنگ  و شکل فانتزی یکی از محبوبترین نوع از حروف برجسته چلنیوم  می باشد که ساخت این حروف توسط دستگاه به صورت تمام اتوماتیک در کمترین زمان انجام می گردد.
حروف استیل :
نوع دیگری از کاربرد حروف برجسته می باشد که خود شامل چند نوع مانند حروف استیل طلایی براق ، طلایی خش دار ،  نقره ای براق ،  نقره ای خش دار ،  دودی ،  مسی می باشد که به صورت های نوردارر و بدون نو و یا به صورت رینگی و یا برجسته و تخت با پلکسی قابل اجراست .
حروف برجسته استیل :
این نوع حروف در تابلو سازی از زمانهای پیشین کاربرد داشته و برای ساخت آن از آلیاژی که معمولا از جنس برنز و یا برنج بوده استفاده می شده ، اما چون به مرور زمان سیاه می شد نیاز به پرداخت دوره ای داشت اما امروزه به دلیل استفاده از دستگاه لیزر بسیار با کیفیت تر شده است .
تابلوسازی حروف پلاستیک یا پلکسی :
برای ساخت حروف برجسته پلاستیک هم در بخش رویه و هم لبه ها از طلق های پلکسی گلاس تایوانی به دو صورت با نور و بدون نور و در رنگهای مختلف استفاده می شود.
تابلوهای فلزی :
دراین نوع تابلو نیز از حروف برجسته استفاده می شود مانند حروف برجسته چلنیوم و پلاستیک اما در این تابلوها حروف نمی توانند نور را از خود عبور دهند و از جنس فلز هستند .
برای نصب این نوع تابلو از سطح پایه ای استفاده می شود که این پایه ها فاصله ای ایجاد می کنند که می شود از این فضا برای قرار دادن لامپ های LED  و SMD  برای نوردهی استفاده کرد .
اما اگر تمایل به استفاده از نوردهی نداشته باشید می توانید از حروف فیزی نرو ماده استفاده نمایید تا حروف کاملا روی سطح قرار بگیرند و جلوه زیبایی داشته باشند.
تابلوهای رینگی :
در این مدل تابلو حروف برجسته ترکیبی از پلاستیک و فلز هستند و حروف از فلز ساخته می شوند اما یک لایه پلاستیک در حروف به کار می رود که باعث ایجاد فضایی برای عبور نور می شود ، در این نوع تابلو سازی هم زیبایی کار فلز و هم زیبایی و روشنایی رنگ منعکس می شود .
در این نوع ساخت می توانید با استفاده از حالت نر و مادگی نوردهی زیر حروف را هم داشته باشید و با استفاده از یک لایه پلاستیک در قسمت زیر حروف نوردهی زیر حروف را به شکلی زیبا و چشم نوازتر به نمایش بگذارید.
تابلو حروف برجسته سه بعدی :
با استفاده از این نوع تابلوسازی مدرن می توان انعطاف پذیری بیشتری بر روی حروف پیاده سازی نمود و انواع افکت های زیبا را که توسط دیگر حروف برجسته امکان پذیر نیست ، میسر ساخت .
تابلوهای راهنما :
تابلوهای راهنما یکی از پرکاربردترین تابلوها می باشند که تنوع زیادی دارند و برای ساخت این تابلوها از متریال های مختلفی همچون پلکسی ، استیل ، کامپوزیت ، مولتی استایل ، چوب و ... به صورت دیواری ، ایستاده ، آویز ، دوطرفه و رومیزی بهره می برند.
حروف برجسته لترمکس :
نوعی دیگر از انواع حروف برجسته می باشد که لبه های این نوع حروف با عمق 2 سانتیمتر می باشد که دور آن نوار لاستیکی شفاف به کار برده می شود که قابلیت نوردهی در لبه حروف را ایجاد می نماید .
لایت باکس :
برای ساخت آن از جنس چلنیوم و یا پلکسی به دو صورت نور دار و بدون نور استفاده می شود که منابع نوری مورد استفاده در آن توسط لامپ فلور سنت ، LED  ، SMD  تامین می شود که پس از قرار گرفتن مدیای چاپ ترانسپارت و یا فلکسی برروی آن باعث عبور نور و روشن شدن چاپ می شود  که بیشتر برای لوگو ها ، عکس محصولات و یا شماره تلفن ها ، ایستگاههای مترو ، سینما ، فرودگاه کاربرد دارد .
تابلو حکاکی LED  :
این نوع تابلو با حکاکی ورق پلاستیک و یا همان پلکسی گلاس با لیزر و شکست نور LED  که به صورت مخفی در آنها اجرا می شود طراحی و پیاده سازی می گردد .
این نوع تابلوها به دلیل داشتن قابلیت روشنایی بالا و نورپردازی زیبا برای کسانی که به دنبال نورپردازی بیشتر هستند گزینه بسیار مناسبی می باشد.
تابلوهای کامپوزیت :
این نوع تابلو ها یکی از مقاوم ترین و زیباترین متریالها برای ساخت تابلو می باشدکه با استفاده از حروف های برجسته چلنیوم ، استیل ، پلکسی و یا لترمکس در رنگهای مختلف و به دو صورت نوردار و بدون نور طراحی و پیاده سازی می شود . ورق کامپوزیت دارای مدلهای طرح چوب ، طرح سنگ و طرح استیل می باشد و برای زیباتر شدن آن می توان از چوب ترموود و چوب پلاست هم بهره جست .
از ویژگی های بارز تابلوهای کامپوزیت می توان به تنوع رنگ ، عایق صوتی ، مقاوم بودن در برابر تشعشعات خورشید و سرما و گرما ، سبکی آن اشاره نمود.
تابلو های LED :
این نوع تابلو به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :
LED ثابت :
با استفاده از چراغ های کوچک LED  ساخته می شوند که متنوع هستند و هر طرحی روی آنها قابل پیاده سازی است . در این نوع تابلوسازی می توان 2 تا 8 مدل رقص نور را روی LED  پیاده سازی کرد و یا از LED  های RGB بهره گیری نمود .
LED  روان :
در انواع مدل های تک رنگ و مولتی کار یا تلویزیونی قابل اجراست . در این مدل می توان هر طرح و نوشته ای را به تعداد نامحدود و با افکت های زیبای گرافیکی اجرا نمود .
در تابلوهای تک رنگ ، زمینه کار به رنگ مشکی بوسیله LED  های خاموش و نوشته ها و نقشهای روی آن به رنگ منتخب مشتری اجرا می گردد .
در تابلوهای مولتی کالر یک تلویزیون کامل در اختیار مشتری گذاشته می شود که مشتری می تواند هر تصویر فیلم و طرحی را به نمایش بگذارد.
بنر :
بنرها ساده ترین نوع تابلو هستند که مراحل ساخت و نصب آن شامل چاپ بنر توسط دستگاه ، اسکلت فلزی و نصب است و به دلیل اینکه چاپ بنر توسط دستگاه صورت می گیرد به راحتی می توان هر نوع نوشته ، طرح ، رنگ ، عکس را با کیفیت بالا و در طرح های متنوع اجرا کرد. این نوع تابلوسازی مشابه تابلو فلکس می باشد اما از لحاظ چاپ ، جنس و رنگ کیفیت بالاتری نسبت به فلکس دارد . دربنر نیز از پوشش فلکس روی تابلو استفاده می گردد اما قاب آن دارای عمق بیشتری می باشد .

چاپ این بخش

  چند مورد ساده از تکنیک های سئو قست اول
ارسال‌شده توسط: as2017 - 08-01-2018, 03:14 AM - انجمن: آموزش های مرتبط - بدون‌پاسخ

در تجارت آنلاین در مورد تکنیک های سئو برای ساخت سایت دو نکته دارای اهمیت بسیارزیادی است:
اولی اینکه تجارت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.
دوم اینکه محصول یکتا و خوبی را به بازدید کنندگان نمایش دهید.
در اینجا بر اساس تجربیات شرکت چند نکته ی مهم در مورد سئو را برای شما بازگو می کنم. اینها موارد بسیار کوچکی هستند ولی در باره سئو دارای اهیمت فراوانی هستند.
شما در نهایت متوجه خواهید شد که چقدر پول می توان بدست آورد فقط با استفاده از همین تکنیک های سئو ساده.

  1. یک صفحه گوگل پلاس داشته باشید
شبکه اجتماعی گوگل پلاس در مقایسه با فیس بوک دارای محبوبیت بیشتری است. به هر حال این دارای اهمیت نیست فقط شما صفحه خودتان را به گوگل پلاس اضافه می کنید، تصویر شما در کنار نتایج گوگل به نمایش در خواهد آمد.
33% افراد روی نتایج بالای گوگل کلیک می کنند چرا؟ برای اینکه راحتتر است. چرا وقتی یک تصویر کنار نتایج گوگل ظاهر شود افراد نباید روی آن کلیک کنند.





[عکس: 1461824977-seo1.jpg]





moz.vom در اینجا در رتبه سوم قرار دارد ولی کلیک خور بیشتری را نسبت به سایر نتایج دارد.
مرحله اول. شما به یک اکانت گوگل پلاس نیاز دارید اگر ندارید سریع بسازید.
مرحله دوم.  در پروفایل گوگل پلاس خودتان به قسمت about>links>edit بروید و آدرس سایت خودتان را در قسمت لینک ها اضافه نمایید.




[عکس: 1461824895-googl1.jpg]

[عکس: 1461824918-googl2.jpg]




مرحله سوم. به قسمت contributor to بروید و لینک خودتان را در این قسمت اضافه نمایید. این قسمت باعث می شود که اگر مقاله ای از شما در گوگل ظاهر شود تصویر شما نیز در کنار نتایج به نمایش در بیاید.




[عکس: 1461825138-googl3.jpg]






مرحله چهارم. مطمئن شوید که دارای یک تصویر در گوگل پلاس خود هستید. و همچنین این تصویر یک تصویر از صورت شما است.
مرحله پنجم. برای اینکه گوگل مطمئن شود این وب سایت برای شما است، لازم است که دکمه گوگل پلاس را در جاهای مختلف سایت خودتان قرار دهید . مثلا به دکمه به اشتراک گذاری.

  1. یک صفحه Google Place داشته باشید
اگر در زمینه سئو تازه کار باشید احتما بارها کلمه "موقعیت شرکت" به گوشتان خورده است.
بیشتر مردم نمی دانند سئو روی موقعیت جغرافیایی نیز کار می کند. این یک شانس بزرگ برای شما است.
اینکار باعث افزایش رنک سایت شما خواهد شد.
در اینجا یک مثال را به شما نمایش داده ام.
خب حالا چگونه محل را مشخص می کنید؟ این کار بسیار ساده است.




[عکس: 1461824951-local-search1.jpg]




مطمئن شوید آدرس شما در داخل سایت شما و تمام شبکه های اجتماعی وجود دارد.
هر زمانی گوگل قادر است تجارت شما را با آدرس شما ادغام کند. اگر بتوانید تجارت خودتان را در yelp  ویا angi’s list ثبت کنید بسیار به نفع شما خواهد شد.

بسیار ساده
به این ترتیب اگر سایت شما کار خودش را در مورد سئو خوب انجام ندهید سایر شبکه های اجتماعی این کار را برای شما انجام خواهند داد.

  1. ساختار داخلی لینک های خودتان را بررسی کنید.
بک لینک ها از سایر سایت های یک قسمت مهم در استراتژی سئو است.
لینک های داخل سایت شما دارای اهمیت بسیار زیادی است و تغییر کوچکی در آن ها رتبه سایت شما را تا حد زیادی تغییر می دهد.
1.یک صفحه ضعیف را در طراحی سایت خودتان انتخاب کنید.
2. از سایر سایت ها به آن لینک دهی کنید.
همچنین، گوگل به صفحه هایی که دارای ارزش زیادی هستند اجازه می دهند که رتبه سایرر صفحه ها را مشخص نمایند. هر صفحه تا حد امکان باید کلمات کلیدی شبیه به عنوان را داشته باشد. اینکار مخصوصا برای فروشگاه های اینترنتی دارای اهمیت بسیار زیادی است.

  1. مطمئن شوید به زبان گوگل صحبت می کنید.
در اینجا چند مورد را بیان می کنیم که مطمئن شوید گوگل-پسندانه دارید صفحات خودتان را طراحی می کنید.
  1. از تگ h1 استفاده می کنید؟

  2. از تگ h2 , h3 برای زیر عنوان ها استفاده می کنید؟

  3. عنوان سایت شما دارای کلمات کلیدی شما هستند؟
عنوان اصلی دارای کلمات کلیدی شما هستند؟

چاپ این بخش

  طراحی سایت پزشکی
ارسال‌شده توسط: as2017 - 03-01-2018, 04:58 AM - انجمن: آموزش های مرتبط - بدون‌پاسخ

بازاریابی سایت پزشکی: 5 ایده برای ساخت محتوای یکتا
باید این واقعیت که تمام وب سایت های پزشکی یکسان هستند را پذیرفت. “شما واقعا به یک ساخت سایت بهتری نیاز دارید.”
در واقع، بسیاری از وب سایت های پزشکی دارای قالب های یکسانی هستند فقط تفاوت آن ها در اطلاعات تماس و تصاویری که در آن ها بکار برده شده است.این سایت ها ارزان هستند ولی کاربردی نیستند. از این رو بسیاری از کلینیک های پزشکی دارای وب سایت نیستند و فقط مشتریان محلی دارند.

چرا باید محتوای منحصر به فرد ایجاد کرد؟
به طور منظم ایجاد محتوای منحصر به فرد در شیوه های مختلف پزشکی باعث افزایش رتبه شما در صفحات جستجو شده گوگل می شود. و به نوبه خود باعث جذب مشتریان بیشتری از طریق وب سایت می شود.
همچنین محتوای منحصر به فرد باعث می شود تا محل قرار گیری سایت شما در گوگل بالای کسانی قرار بگیرد که دارای محتویات تکراری در سایتشان هستند.

یک طراحی زیبا همراه با نوشته های خوب و منحصر به فرد باعث می شود تا راه کوتاه تری را برای برند سازی خود بروید.

محتوای نوشتاری:
محتوای نوشتاری سایت می تواند شامل پزشکان و کارمندان معروف کلینیک شما باشد. که درون صفحه کارمندان ما قرار می گیرد.
یا می تواند در صفحه وبلاگ یا خدمات شما قرار بگیرد.
با توجه به کارمندان، صفحات سایت شامل زندگی نامه آن ها یا :
  • پرسش و پاسخ در مورد روند مباحث در تخصص آن ها باشد.
  • اگر بحثی صورت گرفته و در آن جا از خدمات صحبت شده می تواند به صفحه آن خدمات در سایت شما لینک شود.
  • اطلاعات شخصی در مورد یک پزشک یا عضو کلیدی کارکنان (به عنوان مثال زندگی خانوادگی، شهر، سرگرمی، و..)
  • همچنین محتوا می تواند شامل جوایز، تمجید ها ، مشارکت های پزشکان و... باشد.
اظهار نظر در مورد موضوعات مهم
چیزی در مورد تخصص شما وجود دارد ؟ در مورد آن صحبت کنید!
اگر در حال بحث بر روی موضوعی هستید، مطمئن شوید محترمانه صحبت می کنید و با مخاطبان خودتان بیگانه نیستید.
و سپس تفاوت خود را با سایر پزشکان و و تجربیات تخصصی خود را بیان کنید تا توانایی های خودتان را بالا ببرید و برند سازی کنید.

محتویات فصلی
توجه زیادی به روزهای تعطیل و فصل ها داشته باشید تا محتوایی با توجه به نیازهایی که افراد در این روزها به دنبال آن ها هستند را به وجود بیاورید به طور مثال :
آیا این تابستان خیلی سرد و غیر قابل تحمل است در جایی که شما در آن زندگی می کنید؟
سپس ایجاد پست با توجه به زمان مناسب و در جایی که شما در آن زندگی می کنید: “نکاتی برای خنک ماندن در گرمای تابستان تهران” و یا “چگونه در شب های سرد تهران گرم بمانیم”
برای یک رویداد و یا تعطیلات، محتوای خود را  با دیگران متفاوت کنید “تعطیلات مبارک <اینجا وارد عمل شوید>” راه حل هایی که می توانید ایجاد کنید مانند :11” راه برای ایمن ماندن در این تعطیلات” یا “تمام ضررهایی که شکلات برای دندان های کودکان شما  دارد”

ایجاد یک کتاب یا نشریه
اگر شما مدت کوتاهی یک محتوای خوبی را تولید کرده باشید، ممکن است ایده ی خوبی باشد که محتواهایی را از مقالات یا بلاگ ها تهیه کنید و آن ها را تبدیل به یک ebook کنید. مانند “راهنمای جامع در مورد ورزشی/پزشکی” یا “داشتن قلبی سالم”

چاپ این بخش

  یک وب سایت برای کسب کار خود داشته باشید
ارسال‌شده توسط: as2017 - 31-12-2017, 01:35 AM - انجمن: آموزش های مرتبط - بدون‌پاسخ

یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشید و باعث افزایش رونق بازار خود شوید:
فن آوری های امروزی نسبت به گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است . استفاده از اینترنت سریع تر از همیشه افزایش یافته است از فیس بوک گرفته تا  گوگل پادشاه وب سایت ها ، مردم عادی مانند خودتان می توانید وب سایت خود را با کمترین هزینه با یک طراحی سایت زیبا داشته باشید 

بیشترمردم قادر به ایجاد وب سایت آنلاین به عنوان یک راه برای ابراز تجارت و درارتباط با دیگران می باشند. کسب و کار با وب سایت به عنوان راهی مناسب برای رسیدن به مشتریان بیشتر می باشد. اگر شما می خواهید برای ایجاد کسب وکار، و یا اگر شما در حال حاضر مشغول به یک کسب و کار هستید اما وب سایت شما ساخته نشده، شما احتمالا در سال های آینده با سقوط در بازار مواجه خواهید شد
اما ساختن وب سایت آسان است؟ یک سازنده وب سایت خوب کیست؟ هزینه طراحی سایت چقدرمی باشد ؟ چقدر طراحی سایت شرکتی زمان می برد؟
 امروز بیشتر مردم فکر می کنن داشتن یک وب سایت بسیار چالش برانگیز و یا فوق العاده گران می باشد . شما برای داشتن یک صفحه مجازی اجتماعی می توانید با ساختن فیس بوک یا تلگرام و اتصال به آن به صدها، و هزاران نفر از مردم از طریق گوشی های هوشمند خود و لب تاپ شخصی خود به راحتی به گشت و گذار در وب و ارتبات با دوستان خود بپردازید. این باور که طراحی وب سایت شخصی هم بسیاراست در برخی افراد وجود دارد. هستند بسیاری از طراحان وب سایت که در طول چند سال گذشته است قادر به ساخت وب سایت هایی بدون داشتن دانش کد نویسی شده اند اما بحث اینجا است که این سایت های از قبل آماده فقط  در واقع استفاده از موشواره و یک نمایش از اسلاید متن، عکس ها، فیلم ها،می باشد و شما نمی توانید هر انچه که به آن نیاز دازید در اختیار داشته باشید. 

سفارشی ساختن وب سایت فروشگاهی خود:
شما می توانید با ایجاد وب سایت برای فروشگاه خود  کسب و کار خود را افزایش دهید
ابتدا شما نیاز به یک نام تجاری دارید که به عنوان آدرس وب سایت شما می باشد. بهتر است که در زمان انتخاب نام تجاری وب سایت فروشگاهی خود یک نام کوتاه و با معنی قابل فهم انتخاب نمایید. در انتخاب نام تجاری وب سایت خود دقت نمایید زیرا اگر تصمیم به تغییر این نام داشته باشید باعث می شود رتبه شما در سرچ گوگل افت کرده و برای افزایش رتبه گوگل احتیاج به زمان قابل توجه ای می باشد

طراحی سایت فروشگاهی زیبا و ساخت سفارشی آن با کد نویسی از پایه با توجه به سلیقه شما با توجه به سرچ های موتورهای جستجو گر و افزایش رتبه گوگل وب سایت شما تخصص ماست.

چاپ این بخش

  تابلو سازی
ارسال‌شده توسط: panel123 - 29-12-2017, 04:14 AM - انجمن: آموزش های مرتبط - پاسخ‌ها (1)

تابلو سازی :


امروزه روشهای زیادی برای تبلیغ محصول و خدمات وجود دارد که یکی از این روشهای موثر تابلوسازی است .
تابلوسازی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی در بین آهاد مردم به طرز چشم گیری توسعه و رواج یافته است به گونه ای که دیگر یک هزینه محسوب نمی شود بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری برای کسب وکار به شمار می آید .
تابلوها یا به صورت بیلبورد در میادین و گذرگاهها وبزرگراهها و یا در، سردر محل کسب وکار ، یا پشت بام ها نصب می گردد و در معرض دید عموم قرار می گیرد .
تابلو هر چقدر کیفیت و زیبایی و نورپردازی بهتری داشته باشد تاثیرگذاری بیشتری در جذب مشتری خواهد داشت .
تابلو سازی در انواع مختلفی نظیر تابلوسازی چلنیوم ، فلکسی ، ال ای دی ، فلز ، نئون پلاستیک ، لایت باکس و تلویزیون های شهری طراحی و پیاده سازی می شود هر کدام از آنها روند طراحی و پیاده سازی خاص خود را دارند .
تابلو برجسته چلنیوم به دلیل داشتن نورپردازی با رنگهای متفاوت و زیبا این روزها طرفداران بیشتری نسبت به دیگر نوع ها پیدا کرده است .

مزایای ساخت تابلو :

تابلوسازی ماندگاری بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد و در برابر سرما و گرما و تابش خورشید و گرد و غبار مقاوم است و خراب نمی شود و اگر شرایطی فراهم شود که مجبور به جابه جایی  و نقل مکان شوید می توان به راحتی آن را در مناطق مختلف جغرافیایی جابجا نمود .
تابلوسازی به این دلیل نسبت به ابزارهای تبلیغاتی دیگر نظیر تراکت ارجحیت دارد که اکثر مردم وقتی تراکتی را دریافت می کنند خیلی کم به آن توجه می نمایند و ممکن است حتی بدون نگاهی آن  را دور بیندازند اما تابلو وقتی در محل کسب و کار یا در میادین و گذرگاهها و بزرگراه ها نصب می شوند به مدت طولانی در معرض دید عموم قرار می گیرند و خواه ناخواه هرفردی حتی شده یکبار هم به آن توجه می کند و زمانی که مورد نیاز وی بود به مکان مورد نظر مراجعه می نماید و ممکن است به مشتری همیشگی تبدیل شود.

در تابلوسازی چیزهایی که می بایست مدنظرقرار داده شود تا بیشتر مورد توجه عموم مردم قرار گیرد به شرح زیر می باشد :

1) استفاده از افکت های زیبای نور دررنگهای متنوع : نور در تابلوسازی و نمای تابلو تاثیر فراوانی دارد به خصوص اگر تابلو از نوع تابلو چلنیوم ، نئون ، LED  ، فلکسی و لایت باکس باشد ، نور پردازی حرف اول را می زند .
2) برجسته سازی تابلو و استفاده از طرح ها و زمینه های خاص و مدرن در تابلو: ساخت تابلوهایی با حروف برجسته جلوه زیبایی به تابلو می بخشد
3) رنگ آمیزی مناسب : برای انتخاب رنگ مناسب و موثر در ساخت تابلو نیاز به آشنایی کمی با رنگها و روانشناسی رنگ داریم اگر رنگها و نحوه ترکیب آنها را به خوبی بشناسیم و آنها را درتابلوسازی به درستی پیاده سازی نماییم قطعا تاثیربسزایی در فکر و ذهن عموم خواهد داشت .

چاپ این بخش

  تمام ابزارهای لازم برای طراحی سریع وب سایت
ارسال‌شده توسط: as2017 - 25-12-2017, 02:56 AM - انجمن: آموزش های مرتبط - بدون‌پاسخ

در بسیاری از اوقات که در حال طراحی وب سایت هستم از ابزراهایی مفیدی که در بخش های متفاوت در سایت به کار می برم استفاده می کنم که در این مقاله تصمیم گرفتم تمامی این ابزارهای را با شما به اشتراک بگذارم.
این موارد به توسعه سریع شما در طراحی یک سایت کمک بسزایی خواهد کرد طوری که بخش جدایی ناپذیری در زمان طراحی برای شما خواهد شد.






Codepen
[عکس: 1468572354-codepen.jpg]







این وب سایت یک ویرایشگر کد آنلاین است که برای آزمایش کدهای شما بسیار مفید می باشد در اینجا شما می توانید کدهای که دیگر توسعه دهندگان وب نیز نوشته اند را ببینید و از آن استفاده کنید همچنین می توانید کدهای خود را به اشتراک بگذارید.







Dribble
[عکس: 1468572377-dribble.jpg]









این وب سایت محل پاتوق گرافیست ها و طراحان خبره است، شما می توانید از طرح های بهترین گرافیست ها استفاده کنید و یا طرح های خود را نشر دهید و به تبادل ایده در این سایت بپردازید.


خب در این جا طرح سایت خودتون رو تقریبا تو ذهنتون دارید حالا می مونه کد زدن، اینجا باید یکی از فریم ورک هایی که در زیر برای کد جلویی سایت شما بکار میره استفاده کنید.







Bootstrap
[عکس: 1468572410-boostrap.jpg]









فریم ورک بوت استرپ یکی از بهترین و محبوب ترین فریم ورک های حال حاضر دنیاست که بسیاری کد آماده در اختیار شما قرار می دهد فقط کافیست آنها را فراخوانی کنید علاوه بر این نیز ریسپانسیو این فریم به نحو احسن وب سایت شما را در انواع دستگاهها نشان می دهد.






Foundation
[عکس: 1468572436-foundation.jpg]








خب رقیب اصلی بوت استرپ همین فریم ورک است، تقریبا میشه گفت زمانی که این فریم ورک بوجود آمد خبری از بوت استرپ در طراحی وب نبود!! ولی خب فریم ورک بسیار عالی است و کار با اون هم راحت است ولی قطعه کدهای آماده بوت استرپ خیلی بیشتر از این فریم ورک می باشد.
Webfonts
انتخاب فونت مناسب یکی از عوامل مهم زیبایی وب سایت شما می باشد، تقریبا فونت های خانواده ی Yekan  مناسب می باشد مخصوصا Byekan ، فونت Kufi  نیز زیبایی خاص به وب سایت شما می بخشد.







Icons
[عکس: 1468572507-fontawesome_io_icons.jpg]










بهترین وب سایت برای شما در زمینه انتخاب آیکون های فوق العاده برای وب سایت شما Fontawesome  می باشد این فونت ها به وب سایت شما زیبایی خاصی می بخشد برای استفاده از آنها دریغ نکنید.


Images
خب وقتی شما در حال طراحی سایت هستید به هر حال باید وب سایت خودتون رو با عکسای مرتبط به کار مورد نظر پر کنید در اینجا به چند مورد از این وب اسیت ها می پردازیم:









Gratisography
[عکس: 1468572482-image.jpg]









این وب سایت عکس ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد، عکسها کاملا با کیفیت بالا هستند و به صورت هفته ای عکس های جدید در وب سایت قرار می گیرد، همچنین شما از طریق دسته بندی می توانید به عکس مناسب خودتون سریع تر برسید.







Placehold.it





[عکس: 1468572395-placehold.jpg]








در این وب سایت شما می توانید عکس مورد نظر خود را با سایز دلخواه ایجاد کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید سایز را وارد کنید و لینکی که در اختیار شما قرار داده می شود را استفاده کنید و تمام!!









Text
[عکس: 1468572547-loremipsum_ir.jpg]










خب وقت این رسیده که وب سایت خودتون رو از متن تست مناسب پرکنید، سایت Loremipsum  بسیار مناسب برای این کار می باشد هم متن فارسی دارد هم انگلیسی و هر چقدر که نیاز دارید می تواند برای شما متن تولید کند.







Help
[عکس: 1468572536-stackoverflow_com.jpg]










خب بهترین جایی که میشه معرفی کرد برای کمک گرفتن در مورد هر چه که مربوط به طراحی سایت و هزاران مسئله دیگه هست سایتی نیز جز Stackoverflow  با کمی انگلیسیی معمولی و طرح سوال بدون کمترین زمان بهترین برنامه نویسان و طراحان جهان به کمک شما می آیند!!

چاپ این بخش

  نکات کاربردی برای ایجاد یک وب سایت فروشگاهی
ارسال‌شده توسط: as2017 - 20-12-2017, 02:12 AM - انجمن: آموزش های مرتبط - بدون‌پاسخ

  • ایجاد توضیحات دقیق و جزیی برای محصولات
اگر در طراحی سایت شما تصاویر فوق العاده و حتی ویدیوهای کاملا گویایی از محصولات وجود داشته باشد، نوشتن توضیحات دقیق برای یک محصول بسیار ضروری است. نوشتن توضیحات چند کلمه ای و کوتاه اصلا کار درستی نیست و توضیحات باید به قدر کافی طولانی باشند که تمام جزییات محصول اعمم از جنس، سایز، برند و ... را شامل شوند.
  • قرار دادن کادر جستجو سایت در محلی که در معرض دید کاربران باشد
یک کادر جستجو برای یک سایت بزرگ بسیار ضروری است و وجود آن کار را برای کاربران بسیار راحت می کند، حتی اگر در وب سایت یک منوی بسیار ساده و یوزر فرندلی هم وجود داشته باشید، باز هم وجود یک کادر جستجو ضروری است. بهتر است کادر جستجو در محلی باشد که یافتن آن برای کاربران ساده باشد، در غیر این صورت وجود یا عدم وجود آن تفاوتی ایجاد نمی کند. گوشه بالای سمت راست صفحه برای قرار دادن کادر جستجو محل مناسبی است.
  • از مگا منو ها و بردکرامب ها برای کمک به راهیابی کاربران در طراحی سایت شرکتی استفاده نمایید
اگر وب سایت شما از آن دسته وب سایت هایی است که محصولات متعددی در آن موجود می باشد، بدون ایجاد یک منوی کاملا یوزر فرندلی وب سایت شما فقط و فقط موجب سر در گم شدن کاربران می گردد. بهتر است در وب سایت خود یک منوی اصلی که شامل زیر گروه های کلی محصولات می شود (مثل لوازم الکترونیکی، مبلمان و سرویس چوب، لوازم آرایشی و ...) ایجاد نمایید و سپس برای هر یک از گروه های اصلی منوی اصلی یک مگا منو ایجاد نمایید که کاربر بتواند در هر صفحه از وب سایت به راحتی محصول مورد نظر خود را از منوی اصلی انتخاب کرده و به صفحه آن محصول هدایت گردد.
  • تصاویری از زوایای مختلف محصول در صفحه مربوط به آن محصول قرار دهید
اکثر محصولات همچون کیف، کفش و مانتو و ... زوایای مختلفی دارند که با یک دیگر متفاوت هستند. دیدن تصاویری از یک محصول در زوایای مختلف موجب می شود که کاربر نظر بهتری نسبت به آن محصول پیدا کند و بیشتر از خرید آن مطمئن شود.
  • محصولات مشابه را در صفحه مربوط به هر محصول نمایش دهید
شما می توانید به سادگی با توجه به محصولی که یک کاربر انتخاب کرده است تا حدودی با علایق و سلایق آن کاربر آشنا شوید و محصولات مشابهی را که ممکن است آن کاربر به آنها علاقه مند باشد در صفحه خرید به کاربر نمایش دهید. این کار موجب می شود که کاربر بدون آنکه متوجه شود سایر محصولات شما را ببیند و به دیگر محصولات شما علاقه مند شده و از شما بیشتر خرید نماید.
  • تا جایی که می توانید پروسه خرید محصولات را برای کاربران ساده تر نمایید
همه خریداران شما افراد تحصیل کرده و نسل جوان نیستند که بتوانند بسیار حرفه ای با اینترنت و کامپیوتر کار کنند، بلکه بسیاری از خریداران را آن دسته افرادی تشکیل می دهند که به دلیل کهولت سن و برخی مسائل مشابه از خرید حظوری معضور هستند. پروسه خرید اگر طولانی و پیچیده باشد، شما این دسته از کاربران را از دست خواهید داد.
  • ایجاد امکان قرار دادن محصولات انتخاب شده توسط کاربر در یک سبد خرید
بهتر است شما در وب سایت خود برای کاربران خود امکان ایجاد یک پروفایل و داشتن یک سبد خرید را فراهم کنید. این سبد خرید باید به گونه ای باشد که مثلا اگر شخص امروز محصولی را انتخاب می کند و قصد دارد آن را ماه آینده خریداری نماید، بتواند محصول انتخاب شده را در پروفایل خود ذخیره کند تا در صورت مراجعه مجدد مجبور به انجام تمام پروسه خرید از ابتدا نباشد.
  • امکان چت همزمان را برای کاربران فراهم نمایید
یکی از مسائلی که معمولا کاربران را هنگام خرید اینترنتی دچار تردید می کند آن است که آنها نمی توانند با فروشنده ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را بپرسند، اگر شما بتوانید امکان چت همزمان را فراهم کنید، می توانید این مشکل را در وب سایت خود جبران سازی نمایید. اگر برای شما امکان ایجاد این راه ارتباطی با مشتریان مقدور نیست می توانید از یک خط تلفن که دائما پاسخ گوی آن هستید به جای امکان چت استفاده نمایید.
  • یک کادر توضیحات یا نوت باکس در فرم سفارش قرار دهید
ایجاد یک نوت باکس در فرم سفارش راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. برخی مواقع مشتری سوالی درباره یک محصول دارد که شما می توانید به سادگی آن را پاسخ دهید و نظر مشتری را جلب نمایید اما اگر مشتری نتواند سوال خود را بپرسد ممکن است اصلا از شما خرید نکند.
  • تنوع محصولات و امکان سفارشی سازی را به خوبی برای کاربران نمایش دهید
اگر تعداد محصولات شما کم است می توانید محصولات مشابه با اندکی تفاوت را در صفحات مختلفی قرار دهید، برای مثال کفش هایی که همه یک مدل هستند اما در رنگ های متنوعی می باشند را در صفحات متعددی قرار دهید. اما اگر شما هزاران محصول متنوع در فروشگاه اینترنتی خود دارید، نمایش دادن تمامی محصولات مشابه در یک صفحه روش مناسب تری است زیرا نمایش هزاران محصول مشابه در صفحات متعدد کاربران را خسته می کند.

چاپ این بخش

  نکات موثر در طراحی سایت های فروشگاهی
ارسال‌شده توسط: راتین - 19-12-2017, 09:50 AM - انجمن: آموزش های مرتبط - بدون‌پاسخ

با افزایش محبوبیت تجارت الکترونیک و گسترش آن در دنیا و تاثیر مثبت آن در اقتصاد جهانی، همچنین افزایش میزان فروش بر پایه تجارت الکترونیک ، رقابت را برای رقبا در این عرصه تنگ کرده و ورود و موفقیت را دشوارتر نموده است . در این مقاله به چند نکته که میتواند کمک بزرگی به موفقیت شما در تجارت الکترونیک داشته باشد می پردازیم.
نوع طراحی یک وب سایت
از آن جا که هدف نهایی در طراحی سایت های فروشگاهی تبدیل کاربر به مشتری و در نتیجه فروش بیشتر میباشد پس باید در نوع طراحی و بروز بودن آن دقت کنید چون موثرترین راه موفقیت در یک سایت فروشگاهی مجازی به عهده طراحی ساده ولی در حین حال حرفه ای می باشد.
فواید و راهکارهای ساده سازی در طراحی و خرید محصولات
متاسفانه بسیاری از طراحان بر این باورند که در یک سایت فروشگاهی چون هدف آن فروش محصولات میباشد بیشترین تمرکز خود را بر روی بخش خرید بگذارند وفقط آن بخش را ساده طراحی کنند در صورتی که این تفکر اشتباه می باشد و باید تمام مراحل طراحی یک سایت از صفحه اول تا صفحاتی که درباره جزییات یک محصول می باشد را به شکل بهینه طراحی و پیاده کنند تا کاربر را به سمت خرید نهایی هدایت کند.همچنین به مرحله پرداخت توجه داشته باشید که طراحی آن بخش نیز باید اصولی، ساده و کوتاه باشد یعنی به نحوی طراحی را انجام دهید که همه کاربران با سطح سواد مختلف و تجربه استفاده متفاوت از اینترنت بتوانند خرید را انجام دهند و دچار سردرگمی نشوند که مجبور به ترک سایت شما شوند.
اهمیت دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بهتر است در سایت خود بخشی را ایجاد کرده و به شبکه های اجتماعی اختصاص دهید تا با این کار علاوه بر معرفی خود و محصولات، فروش خود را در این بخش نیز افزایش دهید. گذاشتن دکمه های اشتراک گذاری در وب سایت و شبکه های اجتماعی در دنیای تجارت الکترونیک بسیار اهمیت پیدا کرده است. در صورت وجود این دکمه ها کاربر میتواند محصولی جدید و خاصی را که  شما معرفی کرده اید را به دوستان خود اطلاع دهد که این باعث درصد فروش بیشتر شما می شود.
جایگاه مناسب دکمه های خرید در صفحه
دکمه های خرید که با گزینه های اضافه به سبد خرید و یا خرید آنلاین و ... در سایت ها نمایش داده می شود را باید طوری در سایت طراحی و قرار دهید که هم از نظر رنگ بندی، نوع و سایز فونت مناسب باشد و هم در جایی از صفحه جایگذاری کنید که کاملا در معرض دید کاربر باشد.

چاپ این بخش

  طراحی وب سایت فست فود
ارسال‌شده توسط: as2017 - 14-12-2017, 03:08 AM - انجمن: آموزش های مرتبط - بدون‌پاسخ

ساخت سایت فست فود باید ترکیبی از موارد مورد علاقه اشخاص باشد. باید دارای یک دامنه خوب متناسب با منو و نام رستوران باشد و همچنین از تصاویری استفاده شود که جذب کننده کاربران سایت باشد. طوری که کابرای وب سایت بخواهند وارد فست فود و یا رستوران شوند و غذاهای آنرا تست نمایند.
ایجاد اعتماد با ثبات و آشنایی
مک دونالد mcdonald’s  خیلی قبل تر از اینکه طراحی سایت فست فود داشته باشند،  فقط فست فود داشته. به هر حال، وب سایت راه اندازی شده آن ها خیلی از نظر ظاهر زیبا و فریبنده است.




[عکس: 1459845453-image03.jpg]






طراحی سایت آن ها با توجه به کمپین ها مدام در حال تغییر است. اما همیشه ظاهر سایت آن ها یکسان بوده است. ظاهر یکسان و آشنا، این باعث می شود تا کابران سایت ها به آن ها اعتما کننده و با آن ها احساس آشنایی نمایند.

صفحات داخلی سایت آن ها منو ها آن ها و محصولات آن ها برای فروش است. محصولاتی که در حال حاضر در فست فود آن ها موجود است. تقریبا این صفحه نیز مانند صفحه اصلی طراحی سایت برای فست فود آن ها ساخته شده است.







[عکس: 1459845477-image02.jpg]






اگر مشتریانی داشته باشید که با شما احساس آشنایی نمایند، احتمال زیادی وجود دارد که آن ها مجددا به فست فود شما بازگردند. با توجه به تحقیقات ZURB’s Design Triggers entry on “familiarity,  نشان دهنده این است که وقتی کاربری اکثر وقت خود را روی چیزی می گذارد. آن ها بیشتر به آن علاقه و اعتماد دارند.

نیاز کاربران
حفظ ثبات دیداری کاربران تمام آن چیزی نیست که در اینجا اتفاق می افتد. مک دونالد نشان داده که از نیازهای کاربرانش آگاه است. باتوجه به شماره ای که در پایین سایت خودش قرار داده کاربران می توانند هر موقع که دوست داشتند به آن تماس بگیرند و از منوی موجود در فست فود های آن آگاه شوند.









[عکس: 1459845504-image01.png]







با توجه به اطلاعاتی که مک دونالد تهیه کرده mimics the experience in McDonald’s brick-and-mortar restaurants. مشتریان آن خواهند فهمید که آن ها دقیقا چه مقدار کالری و نمک مصرف می کنند.


مک دونالد با توجه به کاربران سایت نیاز های آن ها را نیز پیش بینی می کند. به این معنی که می داند دقیقا آن ها به دنبال چه چیزی هستند.
نتیجه گیری
طراحی سایت فست فود و رستوران به کاربران کمک می کند تا به راحتی به منوی شما درسترسی پیدا کنند. و یا راحتتر از آن از طریق ساخت اپلیکیشن موبایل به راحتی سفارش خودشان را برای شما ارسال نمایند. طراحی وب سایت برای فست فود و رستوران در حال حاضر مسئله ای تجاری است. و از این طریق شما می توانید اطلاعات کاربران سایتتان را جمع آوری نمایید.
طراحی وب برای فست فود در حال حاضر با استفاده از تصاویر خودشان بر روی احساسات کاربران کار می کنند، تا آن ها را به سمت مکان فست فود و یا رستوران بکشانند.
برای اطلاعات بیشتر از طراحی سایت فست فود می توانید کتاب الکترونیکی Web UI Best Practices. را دانلود نمایید.

چاپ این بخش

  مواردی از طراحی سایت فروشگاهی تاثیر گذار
ارسال‌شده توسط: as2017 - 10-12-2017, 01:15 AM - انجمن: آموزش های مرتبط - بدون‌پاسخ

تاثیر گذار بودن یک طراحی سایت شرکتی را باید از دید مشتری دید نه از نگاه یک طراح سایت، در این مورد دیدگاه های متفاوتی وجود دارد که یک طراحی سایت فروشگاهی تا چه اندازه خوب به نظر خواهد رسید.
در زیر به چند مورد از این موارد اشاره خواهیم کرد.

1.هدف گذاری در مورد وبسایت
یک وب سایت خوب همیشه نیازهای کاربران را باید فراهم نماید. کاربران سایت شما به دنبال چه چیزی هستند؟ آیا به دنبال اطلاعات، سرگرمی و یا یک چیز جذاب دیگر هستند. یا در رابطه با یک تجارت به دنبال اطلاعات هستند و یا قصد همکاری دارند؟ هدف را مشخص کنید و بهترین ها را در اختیار کاربران سایت قرار دهید.

2.ارتباطات
مردم بر روی وب به دنبال بدست آوردن اطلاعات به سریعترین شکل ممکن هستند. پس این بسیار مهم است که با آن ها بتوانید سریع ارتباط برقرار کنید. و خواندن اطلاعات و بدست آوردن آنرا برای آن ها سریع کنید. اطلاعات شما باید دارای سرفصل و بسیار مرتب و ساده باشند

3.طرح نوشته ها
به ظور کلی فونت های سنس و یا یکان برای خواندن بسیار مناسب هستند. دقت کنید سایز فونت های شما ریز و یا درت نباشند.

4.رنگ بندی
رنگ بندی سایت بسیار مهم است و از ابتدای طراحی وب سایت به این مسئله دقت زیادی می شد. باید رنگ پس زمینه سایت را به گونه ای انتخاب کنید که باعث خستگی چشمان کاربران سایت شما نشود.همچنین فاصله ها و راهنمایی برای مسیر یابی در سایت را نیز به دقت فراهم کنید و در جای مناسب قرار دهید.

5.تصاویر
یک تصویر می تواند هزاران حرف برای گفتن داشته باشد. و انتخاب یک تصویر مناسب برای سایت تان می تواند به ارتباط بر قرار کردن کاربران سایت با شما و به برند سازی سایت شما کمک زیادی کند.

6. مسیردهی
مسیردهی مناسب به صفحات سایت یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی سایت فروشگاهی است. یکی از این ابزارها ایجاد مسیرهای تو در تو برای بهتر پیدا کردن صفحه ای است که کاربران در آن صفحه قرار دارند.

7. لایه های مرتب
ایجاد مطالبی که به صورت رندم درون سایت شما می آیند و یا سایت هایی که خیلی شلوغ هستند می تواند باعث گیجی کاربران سایت شوند. باید اطلاعات سایتتان را به صورت تمیز و به صورت طبقه بندی شده درون سکشن های سایت قرار دهید.

8. سرعت بارگذاری
تمام کاربران از سایت هایی که دیر بارگذاری می شوند بدشان می آید. می توانید کدهای جاوا اسکریپت و یا css سایت تان را فشرده سازی نمایید.

چاپ این بخش